bullotv.no: DNB vil fortsatt selge huset mitt på tvang, og nekter å treffe meg, og banksjef Terje Solvik og Kredinor svarer fortsatt ikke på brev…

bullotv.no:

Read Time:10 Minute, 41 Second

Fortsatt ikke noe svar fra DNB og heller ikke fra banksjef Terje Solvik , og nå er det 11. august 2025, hvordan er det egentlig mulig av en seriøs bank? Sånn har det egentlig vært i snart 3 år.

Les et av brevene til banksjef Terje Solvik lengre nede på siden!

DNB stjal mine penger, og sperret mine kontoer og avtaler!

DNB sperret først kontoene min og mine andre avtalte tilganger på tilsammen nærmere 500 000 kr slik at jeg ikke kunne investere i aksjer, betale regninger og lån eller kjøpe nødvendige ting for å leve. Dette tyveriet fra DNB ble begrunnet med at jeg ikke hadde legitimert meg på nytt.

DNB visste plutselig ikke hvem jeg var… Uken før hadde jeg altså fått dette lånet på 1 100 000, som de nå forsøker å inndrive på tvang, ved å identifisere meg på alle mulige måter. De visste altså hvem jeg var, og det helt uten noe som helst tvil. Jeg hadde vært kunde i over 40 år, og har bodd på samme sted i over 30 år, og det med finansiert huslån fra nettopp DNB.

Jeg hadde altså vært kunde i over 40 år, og nå visste de ikke hvem jeg var lengre… Derfor stengte DNB kontoene mine og stjal pengene mine. Akkurat som om det ikke var nok så sendte de altså dette lånet som jeg hadde fått innvilget og mottatt, kun en uke før, til inkassoselskapet Kredinor for innkreving. Denne inkassoinnkrevingen skjedde, het det seg, siden jeg ikke betalte lån og avdrag fra kontoer som DNB selv hadde sperret og penger som de hadde stjålet fra meg. Jeg sendte flere brev til DNB, men de svarte ikke…

Kredinor

Så kom inkassoselskapet Kredinor på banen, og de ville heller ikke høre på meg i godt samarbeid med DNB, det at jeg hadde bestridt hendelsene med sperring av mine kontoer og dette tyveriet av mine penger betydde ingenting. Kredinor sin mann Håkon Godager la seg heller inni konflikten og fortalte at jeg skulle legitimere meg på nytt, og DNB fortsatt å ikke svare på mine mange henvendelser…

Jeg ville ikke legitimere meg på nytt, fordi denne legitimeringen til DNB dreide seg om så mye mer. Den dreide seg om ansikts-gjenkjenning og annen biometri som DNB ønsket å knytte opp mot bankkontoen og mobiltelefonen til kundene sine. Helt vilt rett og slett. På denne måten stjeler de opplysninger og informasjon om kundene sine som de egentlig ikke har lov til å samle inn, men så lenge kundene gjør dette «frivillig» er det «liksom» greit å urettmessig ta verdifull datainformasjon om kundene sine.

DNB ønsker at du skal legitimere deg på en NY MÅTE!

Og ikke bare det, men alle skulle også ha en ny BankID avtale hvor det står rett ut at banken DNB når som helst, kan sperre kontoene til kundene sine av sikkerhetsmessige grunner.

Dette ønsket ikke jeg å være med på!

Hvilken verden lever vi i?

Er det slik at bankene og myndighetene våre vi at vi skal tilbake til leilending-samfunnet hvor bønder, arbeidsfolk og vanlige folk ellers måtte stå med lua i handa når eliten og øvrigheten var i nærheten?

Det kan nesten virke slik, siden de nå snart har full kontroll på alle pengene våre, som for de fleste nå er blitt digitale, og som er en pengeform som ganske enkelt kan overvåkes 24/7 og sperres når som helst av «sikkerhetsmessig forhold»…

Dr. Jordan Peterson advarer mot debanking! 7. mars 2024.

Kan det være at ledelsen, styret og andre i DNB egentlig er svindlere som bør dømmes for økonomisk kriminalitet. Dette spesielt siden de ikke svarer på henvendelser og brev.

Hva tenker du?

Når vi i tillegg vet at de selger opplysningene om oss, som de samler sammen hele uken, hele måneden og hele året rundt, så begynner dette å bli virkelig skummelt.

Overvåkning og kontroll 24/7. I tillegg selger DNB og BankID opplysningene de har funnet til en tredjepart!

Og mens DNB og Kredinor ikke svarer på mine spørsmål og brev så løper det visstnok en rente på hele 12, 5 % rente….

Dermed er det slik at det lønner seg å ikke svare på spørmål fra kundene sine og heller praktisere elendig kundeservice, det blir det penger av mens tiden går.

Bli med på Slottstock Festivalen 2025.

Les mer:

Her!

15. mai 2025 publiserte Bullo TV denne saken:

DNB banksjef Terje Solvik nekter å svare på mine brev! Brevene ble levert direkte i filialen i Tønsberg!! Les brevene her!!!

Det er slik at jeg har vært kunde i banken DNB i over 40 år, og hatt huslån der i 31 år. Mesteparten av denne tiden har jeg vært en særdeles gode kunde og fått en god rente og bra vilkår slik som alle gode kunder bør få. Nå er det slik at DNB vil tvangsselge mitt hus i Tønsberg.

Se kopi av brevene som jeg sendte til banksjef Terje Solvik lengre nede på siden!

Siden slutten av juni 2022 sperret DNB mitt kundeforhold og mine kontoer slik at jeg ikke fikk tilgang til  penger eller andre avtaler. Alt dette med grunnlag i at jeg ikke hadde legitimert meg på nytt.

Da jeg fikk det første databrevet fra DNB 15. mars 2022 fortalte de at det å lå legitimere seg på nytt med BankID ville gjøre det enklere også i forhold til Koronapass og andre helseopplysninger. Dette var langt utafor det å legitimere seg på nytt, synes jeg. Se bilde av brevet fra 15. mars 2022 under.

Dette ville ikke jeg være med på, for dette med koronapass og tvangsvaksinering hadde vi jo demonstrert mot i nesten 2 år. Et koronapass skulle ikke knyttes opp mot min konto og min telefon, det var jeg ikke noe som helst tvil om.

Fakkeltog 11. des 2021! Nei til koronapass!

DNB sperret kontoene mine i slutten av juni 2022

Nå var det slik at jeg bare en uke tidligere hadde fått et fastrentelån på 1 100 000 kr ved at jeg hadde identifisert meg med personnummer, telefonnummer og telefonsamtaler, flere mails og svar på avtale med min underskrift var sendt i vanlig postgang. Det var ingen tvil om at de visste hvem jeg var, likevel sperret de kontoene mine.

Les gjerne mer om akkurat dette:

DNB ønsker å tvangsselge huset mitt! Jeg ønsket ikke ny BankID avtale! En Kafka prosess…

I finansavtaleloven finnes det ikke noe plikt til å legitimere seg på nytt, men at man identifiserer seg, og finanstilsynet understreker dette på sine egne sider. Det sto heller ikke noe om dette i min låneavtale, annet enn at identifisering var viktig, og det er jo forståelig.

Finanstilsynet 2. september 2022:

Verken regelverket eller Finanstilsynet krever pass, førerkort eller ID-kort for å oppfylle legitimasjonskrav. Finanstilsynet har i veiledning gitt detaljerte beskrivelser om hvordan foretak underlagt hvitvaskingsloven kan oppfylle legitimasjonskravet, også for sårbare grupper uten konvensjonell legitimasjon, herunder for syke og eldre personer. Vår erfaring er at foretakene finner veiledningen nyttig, og at saker ofte finner sin løsning i dialog med kunden.

Se gjerne mer: Her!

I min sak med DNB var det jo ikke noe tvil om hvem jeg var, jeg hadde jo identifisert meg grundig uken før de sperret alle kontoene mine og samtidig blokkerte alle avtalene mine.

Inkassoselskapet Kredinor blokkerte mine muligheter til å få DNB i tale og en enighet!

DNB svarte altså ikke på mine spørsmål og påstander og isteden kjørte de inkassoselskapet Kredinor foran seg siden august 2022, dette fordi jeg ikke kunne betale mine lån fra mine sperrede kontoer hos DNB… Så selv om jeg fra den første dag da jeg oppdaget at kontoene mine var sperret/ avsluttet har jeg bestridt denne handlingen som DNB har utført mot meg. De har ikke svarte på mine spørsmål og mine påstander, men isteden har de bare påstått at jeg på død og liv at jeg skal legitimere meg på nytt. Jeg har identifisert meg grundig og det står ikke noe annet i låneavtalen.

Ikke en vanlig legitimering! Alle de 2 millionene kundene til DNB skulle til pers samtidig…

Men det var tydeligvis ikke en vanlig legitimering som skulle gjennomføres hos DNB, de ønsket tydeligvis å legge mine biometriske kjennetegn(ansikt, fingreavtrykk og annet) inni den nye bankID-avtalen. Denne biometrien skulle de hente ut av chipen i passet mitt eller ved at jeg selv skulle skanne ansiktet mitt med min egen smarttelefon…

DNB ønsker at du skal legitimere deg på en NY MÅTE!

Blir syk av stråling!

Det er slik at jeg ikke har noe smarttelefon siden jeg blir syk av strålingen som den avgir…

Mobilstråling er ikke forenlig med god helse!

Gro Harlem Brundtland tåler ikke mobilstråling!

Det var dermed også slik, siden jeg hadde forstått at man må tenke selv, så var jeg svært skeptiske til helsemyndigheter og andre myndigheter som forteller oss det ene eller det andre.

USA sin etterretning visste at 5G var helsefarlig allerede i 1977!

BankID-avtalen

Dersom man gir fra seg sin personlige biometri, noe som datatilsynet advarer sterkt imot, så kan altså DNB og de som DNB gir tillatelse til, overvåke oss 24/7 med de kameraer og annet som er satt opp rundt omkring i samfunnet.

Denne legitimeringen, biometrien og mobiltelefon knyttes slik opp mot den nye BankID-avtalen hvor det står at banken DNB kan sperre eller avslutte kontoen din av sikkerhetsmessige årsaker. Ansatte hos DNB eller deres partnere kan altså bestemme selv, saken trenger ikke gå omveien om rettsystemet. Se punkt 10 i BankID avtalen:

Altså et aksjeselskap(ASA) med begrenset ansvar skal altså kunne overvåke deg 24/7, og dersom de finner noe mistenkelig, eller dersom banken plutselig skulle mislike deg som kunde eller annet så kan de altså sperre eller avslutte bankkontoen din med begrunnelse i sikkerhetsmessige årsaker.

Hmmm…

Dette er jo bare helt vilt i et demokrati!!!

Og et annet A/S selskap som er eid av DNB ASA og BankID AS er selskapet Kundeskjekk AS som skal utføre selve overvåkningen av kundene, og de opplysningene som selskapet finner om deg og meg kan de altså selge på det åpne markedet.

Hmmm…

Dette er jo helt ulovlig og strider mot grunnloven § 102, men ingen politikere, i politiet, dommere eller andre myndigheter griper inn…

Så noen må jo si i fra, og det er tydeligvis meg.

Hva er Kundesjekk AS? Er det det samme som Social Credit? (2)

DNB hadde altså stjålet mine penger og stanset alle min avtaler

DNB hadde altså stjålet pengene mine og avsluttet min avtaler og det helt ensidig.

DNB og Kredinor sendte saken til rettssystemet høsten 2023, det var jo slik at siden jeg ikke hadde betalt mine lån siden DNB selv hadde sperret mine kontoer så da fikk jeg jo ikke betalt min lån…

I tillegg svarte de ikke på mine påstander og spørsmål… Ingen dialog.

Ingen dommere, DNB-ansvarlige eller pengeinnkrever fra Kredinor har villet møte meg på noe måte i denne saken.

Alt har skjedd i det skjulte helt til det siste, en kafka-prosess uten like.

Norges Høyesterett nekter å ta anken! Det absurde teateret fortsetter…

Tønsberg banksjefen Terje Solvik svarer ikke på brev!

Terje Solvik som er banksjef for personkunder i Tønsberg svarer ikke på brev levert direkte i banken den 20. februar og 2. april 2025.

Hvordan er det i det hele tatt mulig? Ikke en gang det konfidensielle brevet svarer han på…

Så nå gjør vi det offentlig.

Det er liten tvil at DNB, BankID og Kundesjekk driver med ulovligheter, og nå vil altså banksjef Solvik ikke svare meg på noe som helst måte. Salget av mitt hjem går altså sin gang.

Det er bare trist det hele, slik bør det ikke være i Norge. Alle bør få svar på de brevene som man skriver, og det burde Norges største bank også anerkjenne.

Les brevene her:

Les gjerne også PDF-filene her og kanskje del brevene med venner og bekjente…

Brev til Banksjef DNB datert 20-2-2025

Brev til banksjef Terje Solvik 2. april 2025 signert

Hva tenker du?

Er det slik man behandler kundene sine?

Så det er ingen tvil her, det er mye humbug ute og går!

Odd-Erik Helgesen

Redaktør Bullo TV

OG:

Se gjerne mer:

Rikets tilstand 6.april 2024. Odd-Erik advarer mot BankID og DNB!

DNB ønsker ikke svare på spørsmål når det gjelder BankID?!

Odd-Erik leverte enda et brev til DNB i oktober 2022! Nå i februar 2024 fortsatt ingen svar!!!

Kjerstin Braathen, CEO DNB, samarbeider tett med World Economic Forum!


Happy

Happy

0 %


Sad

Sad

0 %


Excited

Excited

0 %


Sleepy

Sleepy

0 %


Angry

Angry

0 %


Surprise

Surprise

0 %

Les artikkelen direkte fra kilden

You may also like...

Legg igjen en kommentar