Alternativ Media: Roger Waters misforstås med vilje. Kritikerne tar 180 grader feil | Alternativ Media®

alternativ-media.com

alternativ-media.com:

Roger Waters er kanskje verdens mest dedikerte anti-fascist. Ikke på den hyklerske måten Antifa, media og kanselleringsorganisasjoner – mange av dem jødiske – gjør det, men på ordentlig. Hans hjørnestensprosjekt, The Wall, er sentrert rundt temaet om hvordan undertrykkelse, sensur, tvang og industriell forming av grupper og mennesker til å gå i takt med ensidige meninger blir mulig. Logoen til det fiktive undertrykkelsesregime i The wall er immitert nazistisk, men med to svarte hamre i kors i en hvit sirkel på et rødt armbind. Filmen og konseptet the wall utrykker i sin helhet forrakt for fascisme, undertrykkelse og ensidighet.

For noen dager siden, på en konsert i Tyskland – ironisk nok, fremsto han som en del av showet og det politiske budskapet med en SS-lignende uniform, maskinpistol og det omtalte armbindet, hvor han hamret løs med maskinpistolen, selvfølgelig med løskrutt eller annen effekt.

Fra New York Post

Dette gjorde musikeren, artisten, og i den sammenheng – skuespilleren Roger Waters for å understreke et politisk poeng og forrakt for den type fascisme. Dette forstår alle som vil forstå, eller i det minste ikke stritter mot å forstå, at er et utrykk som ikke idealiserer fascisme, men det stikk motsatte – imiterer det stygge speilbildet.

Konserten krever et minimum av historisk kunskap for å forstå at når navnet «Anne Frank» i denne konteksten dukker opp på et gigantisk display på scenen, er det ikke for å være nazi og forgude nazisme og jødeforfølgelse, men det motsatte. Spesielt når undertekstene er:

Location: Bergen-Belsen, Germany.

Crime: Being jewish.

Punishment: Death.

Alt dette må være klinkende klart og forstå. Så hvorfor reageres det som om han er tidenes verste nazist, fascist og jødehater? Svaret er enkelt; han har kraftig kritisert Israels behandling av palestinere, og ser en paralell mellom Israel og nazi-Tyskland. Og en må ha hard core Israel-fetish for å benekte at det er en viss likhet mellom de regimene når det gjelder rangering av menneskeverd mellom befolkningsgrupper. Nei, det er ikke nøyaktig det samme, men Waters har et poeng når han forsøker å bevisstgjøre paralleller og generere refleksjoner rundt dette.

Kritikerne tar 180 grader feil – med vilje!

At et så profilert og populært ikon som Roger Waters taler Israel midt i mot har vært en torn i øyet for vestlig media, som gjennom eierskap er sterkt påvirket av jødiske kapitalister og jødiske organisasjoner – de fleste av dem med kansellering som hovedgesjeftigelse. Det mest frustrerende er at de ikke har hatt noen lovbrudd, ekte jødehatende uttalelser eller faktafeil å ta han for. Men han må tas. Han må tas for enhver pris. Så derfor kommer dette kostymet, tatt helt ut av kontekst, så beleilig at den bare må aksjoneres.

Hele det vestlige demoniseringsapparatet settes i sving. Tysk politi etterforsker nå hendelsen. media hopper over all kontekst og fortrenger vilje til å forstå Waters anti-fascistiske poeng, og snur det hele 180 grader rundt i et forsøk på å knuse han og hans påvirkningskraft. For når det gjelder bruken av holocaust, jødeforfølgelse og tidligere fascisme, skal det vestlige regimet ha full kontroll.

De har enerett på å bruke dette som undertrykkelsesmiddel i globalismens navn. Ervin Kohn og lignende vesener i alle vestlige land, bruker holocaust som en bisarr brekkstang for å kvele kritikk mot masseinnvandring fra spesielt muslimske land, under narrativet at om vi ikke slipper inn store bølger av mennesker fra disse landene – som på toppen av det hele preges av en enormt høyere andel antisemitter enn hos europeere flest – vil historien gjenta seg og et nytt holocaust blir uungåelig. For et ubegripelig og uforståelig narrativ. Den eneste måten et slikt narrativ kan svelges, er gjennom kvantitativ propaganda. Altså å gjenta løgnene mange nok ganger, så blir de sanne. Det er så mange likheter.

Waters er en trussel mot dette narrativet. Og han er en pest og plage for den jødiske staten Israel når han sammenligner Israel med det jødefiendtlige tyske regimet fra 30- og 40-tallet. Det er forståelig at det svir, men det må de tåle.

Derfor snur hele den vestlige eliten 180 grader rundt på hele sammenhengen i Roger Waters show.

Jeg blir ikke særlig overrasket om noen forstår denne artikkelen 180 grader feil og mener den er antisemittisk og jødehatende. Eller rettere sagt, jeg blir mer overrasket om det ikke skjer.

Fyll inn din epostadresse og abonner gratis på våre artikler:

Les artikkelen direkte på Alternativ -Media